Prijsbereik: Van naar

HUURVERHOGING 2017

Veelgestelde vragen met betrekking tot de huurverhoging 2017.

Veelgestelde vragen

HUUROPZEGGING

Bent u huurder van Stienstra en wilt u uw huurwoning opzeggen? Dan kunt u uw huur online opzeggen. U kunt uw huurwoning opzeggen per de 1e of 15e van de maand. Houdt u er rekening mee dat wij een opzegtermijn van één maand hanteren.

ONLINE HUUR OPZEGGEN

OPZEGGING BIJ OVERLIJDEN

Indien een alleenstaande huurder overlijdt, dient de huur te worden opgezegd door de nabestaanden of erfgenamen. De huur kan online worden opgezegd.

Wettelijk eindigt de huurovereenkomst op de laatste dag van de tweede maand na overlijden van de huurder; de erfgenamen kunnen de huurovereenkomst in overleg ook eerder opzeggen.

VOOR- EN EINDINSPECTIE BIJ OPZEGGING

Tijdens een voor- en eindinspectie wordt gecontroleerd of de woning naar behoren is opgeleverd. Na een voorinspectie heeft u de tijd tot de overdracht van de sleutels om eventueel geconstateerde gebreken voor uw rekening te herstellen. Indien gebreken na overdracht van de sleutels niet zijn hersteld kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

REPARATIEVERZOEK/STORINGEN

Spoed:

Dag en nacht bereikbaar

Voor spoedgevallen zijn wij dag en nacht bereikbaar. Voorbeelden van spoedgevallen zijn: een lekkage, het ontbreken van warm water, het uitvallen van de verwarming of een centrale lift die stuk is.
Bel: 045-5718595

Geen spoed:

Meld uw reparatieverzoek via het formulier op deze pagina of stuur een e-mail naar onderhoud@stienstra.nl

Regulier onderhoud, een kapot licht in de algemene ruimte, buitenschilderwerk of een loszittende tegel zijn weliswaar vervelend, maar vereisen geen spoed.

Wilt u weten welke storingen/klachten voor rekening van de huurder of verhuurder komen? Klik hier om ons onderhoudsboek ‘Wie moet wat betalen?’ te downloade

Doe Mee Met De Discussie